یاران خراسانی

یاران خراسانی

من محرم راز دل طوفانی خویشم
یاران خراسانی

یاران خراسانی

من محرم راز دل طوفانی خویشم

دیدار اعضای مجلس خبرگان با رهبر انقلاب امام خامنه ای حفظه الله

1- وحدت و همدلی نیاز اساسی کشور است و وظیفه‌ی همه، حمایت از دولت و دستگاه‌های اجرایی است.

2- تحولات کنونی حاکی از تغییر نظم جهانی ۷۰ ساله ی پایه‌گذاری شده به‌وسیله‌ی غربی‌ها اعم از اروپا و آمریکا، و شکل‌گیری نظمی جدید است.

3- بحران اخلاقی رو به افزایش در غرب همچون رواج پوچی و بیهودگی و ناامنی روحی به‌خصوص در میان جوانان، متزلزل شدن بنیان خانواده، جهت‌گیری غلط در خصوص موضوع «زن» و زیر سؤال رفتن جدی جریانِ فمینیست، و ارزش شدن منکراتی همچون همجنس‌گرایی و ضد‌ارزش شدن مخالفت با منکرات، اولین عامل به چالش کشیده شدن مبانی «فکری و ارزشی» نظام غرب است.

4- جنگ اخیر در غزه نمونه‌ای معجزه‌آسا است زیرا ایستادگی مردم در یک منطقه‌ی کوچک و محدود، موجب شد تا رژیم صهیونیستی که نماد قدرت غرب در منطقه است به زانو در بیاید و مردم غزه با وجود اصرار رژیم صهیونیستی برای پذیرش آتش‌بس، آن را تا برآورده شدن شروط خود نپذیرفتند.

5- در میان سه عنصر کلیدی - «علم و فناوری»، «اقتصاد»، و «فرهنگ»- برای افزایش اقتدار کشور، «فرهنگ» از همه مهمتر است زیرا با باورها و عقاید مردم مرتبط است.

6- حمایت از دولت و دستگاه‌های اجرایی وظیفه‌ی همه است.البته این، به معنای انتقاد نکردن و مطرح نشدن نقاط ضعف برنامه‌ها و سیاست‌های اجرایی نیست اما این انتقادها نباید به‌صورت تخریب باشد.



نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد