یاران خراسانی

یاران خراسانی

من محرم راز دل طوفانی خویشم
یاران خراسانی

یاران خراسانی

من محرم راز دل طوفانی خویشم

انس بگیرید تا بفهمید .

 


توجه مقام معظم رهبری امام خامنه ای ( حفظه الله ) به گسترش قرآن :


1- ایشان در تاریخ 31-06-1370 خطاب به حوزویان فرموده اند : 


(( انزوای قرآن در حوزه های علمیه به ما تنگ نظری خواهد داد . ))


2- ایشان در تاریخ 20-07-1368 فرموده اند :


(( واقعیت تلخ این است که قرآن هنوز در جامعه ی ما ، یک امر عمومی نشده است . همه به قرآن عشق می ورزند و احترام می کنند ؛ اما عده ی کمی همواره آن را تلاوت و عده ی کمتری در آن تدبر می کنند . ))


3- ایشان در تاریخ 3-11-1370 فرموده اند :


(( در دوران طاغوت ، من در مشهد جلسات تفسیر و درس قرآن داشتم ؛ به جوانانی که می آمدند می گفتم که هر کدام از شماها یک نسخه ی قرآن را در جیب بغلتان داشته باشید ؛ اگر در جایی منتظر کاری می ایستید و فراغتی پیدا می کنید - یک دقیقه ، دو دقیقه ، پنج دقیقه ، نیم ساعت - قرآن را باز کنید و به تلاوت آن مشغول شوید ، تا با این کتاب انس پیدا کنید .


تعدادی که این طور عمل کرده بودند ، هر چند بسیار اندک بودند ، لکن احساس می کردم که اینها با اینکه غالبا عربی نمی دانستند ، از لحاظ فهم معارف اسلامی ، از دیگران برجسته تر بودند و به طور ممتازی با آنها تفاوت داشتند . ))




نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد