یاران خراسانی

یاران خراسانی

من محرم راز دل طوفانی خویشم
یاران خراسانی

یاران خراسانی

من محرم راز دل طوفانی خویشم

مرامنامه

  

به نام خداوند مهربان 

 

1- به خواست خدا  و همراهی دوستان و دلسوزان به دین ، نظام و رهبری  برآنیم تا در راه اعتلای هویت دینی خود قدم برداریم تا دشمنان و بد خواهان داخلی و مغرض را مایوس و دوستان و دلسوزان مخلص وبدور از اغراض سیاسی را همراهی کنیم.
                                                                                                 ان شأ الله 


2- ما محکم و استوار بر این عقیده همچون گذشته هستیم که تنها محور وحدت ، همدلی ، پیشرفت ، قدرت و برپایی عدالت ، وجود مبارک رهبرعزیزمان حضرت آیه الله خامنه ای (مدظله العالی) می باشد. و هرگز در راه بیان نظرات و تبلیغ ، این اصل را فراموش نکرده و همواره برای استقرار حکومت ائمه اطهار (ع) و اجرای عدالت و تسریع در امر وحدت و یکدلی تلاش نموده ایم هر چند که با بدفهمی سخنان وبزرگ نمایی و احساس خطر بی مورد بعضی دوستان ،اشتباهاتی رخ داده است. امیدوارم که دست به دست هم دهیم و در اشتباهات و افراط و تفریط ها دست همدیگر را بگیریم و با نگاه پدرانه و برادرانه در یک راه و یک عقیده قدم برداریم.    

                                                                                           ربنا انک رئوف رحیم  

 

3- امیدوارم که سران جنبش سبز(فتنه طلبان) به این نتیجه برسند که کشدار کردن جنبش موهومشان به جز آسیب به اعتقادات مردم ،بردن آرامش روحی ، اقتصادی و اجتماعی مردم سودی نخواهد داشت. امیدواریم که دوستان اصلاح طلب با نصایح خود به بزرگانشان ، ادامه فعالیت و خدمت خود را به مردم ، برای آینده هموار کنند. و نیز امیدوارم که آقایان موسوی و کروبی به محضر رهبر عزیز و رئوفمان شرفیاب شوند و خالصانه به این نافرمانی ها پایان دهند و از محضر ایشان و مردم عذرخواهی نمایند . یقیناً با عفو و بزرگواری رهبر ، از خشم مردم کاسته می شود و چه بسا زمینه ی ادامه ی فعالیت گروهشان را هموار سازند. 

                                                                                               ان شأ الله

 

4- در پایان از تلاش امام جمعه محترم شهرمان جناب حاج آقای یعقوبی و عنایت حاج آقای احدی و سایر دوستانم در پایگاه بسیج مسجد جامع بویژه برادر عزیزم آقای قرشی و جلسه قرآن محبان المهدی (عج) بویژه دوست قدیمی آقای ذبیحی و انجمن ن و القلم آقایان مدرسی ، عطار  و سایر دوستانی که به هر نحو ممکن ما را از الطاف خود بی نصیب نگذاشتند، صمیمانه تشکر میکنم.  

 

5- به خواست خداوند مهربان و به شرط بقا،  تنها نظراتی تایید خواهد شد که عاری از هرگونه توهین ، تهمت ، تفرقه ، شایعه و غیبت باشد. لذا از محضر دوستان خواهشمندم که در صورت هرگونه اشتباه از سوی بنده و نظرات دیگران ، با تذکر حضوری و یا غیر حضوریتان به این بنده گنه کار، نهایت لطف خود را ابراز دارید.  

 

              خداوند انصاف را روزی همه ما گرداند. به امید رهایی کامل از زندان نفس. 

  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد